چگونه برای پایین آوردن سطح بالا کراتینین عادی در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتی نین یک محصول متابولیک، که باید از بدن از طریق تابع فیلتراسیون گلومرولی، بنابراین، ارتفاع از کراتینین توسط تابع فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده ناشی از فیلتر است. در مورد مسئله کاهش کراتینین، شما باید در تعمیر فیلتراسیون گلومرولی تابع آسیب دیده تمرکز کنید.

برای کاهش سطح کراتینین بالا، دو عامل ممکن است در نظر گرفته شود، از جمله مصرف پروتئین حد تابع مصرف و آسیب دیده را ترمیم فیلتراسیون گلومرولی.

به درجه خاصی، رژیم غذایی سلامت بسیار منجر به کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیوی. بنابراین، بیماران باید مصرف گوشت و مصرف پروتئین، چربی و نمک را محدود کند.

در پزشکی غربی ارائه شده به کاهش سطح کراتینین بالا، برخی از بیماران را انتخاب کنید دیالیز به عنوان انتخاب اول خود را، اما می تواند بیماری کلیوی دیالیز را حل نمی کند اساسا. هنگامی که پردازش دیالیز، سطح کراتینین بالا متوقف به پایین دوباره. از همه بدتر، دیالیز می تواند عملکرد تعمیر فیلتراسیون گلومرولی تابع آسیب دیده دست یابد. در عوض، آن را به بیماری بدتر کلیه.

نکته درمان کلیدی زیر برای رسیدن به سطح کراتینین بالا است به درخواست درمان مناسب است.

"چهار به علاوه هفت" درمان ترکیبی از نرم افزار خارجی و بیماریهای دهان چینی است. "چهار" اشاره به یک بطری ترکیب Maikang، دهان چینی، دوز خارجی از طب چینی، حوضه حمام پا با طب چینی. "هفت" به معنای بخار درمانی، فشرده سازی گرم، دایره درمانی، حمام درمانی، حمام پا، انما درمانی، عطر درمانی. هر جزئیات شما می خواهید بدانید، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

این درمان طبیعی کار می کند برای از بین بردن کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده، تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده، بازگرداندن عملکرد فیلتراسیون گلومرولی. با استفاده از این درمان های طبیعی به طور منظم پشتیبانی سطح کراتینین به حالت عادی بالا به تدریج.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1833.html





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: